Cum comand? Comanda pe site Pentru a efectua o comanda trebuie apasat butonul "Adauga in cos" aflat in partea dreapta a fiecarui produs. Odata apasat butonul, produsul va aparea in cosul de cumparaturi. Numarul de produse ce se pot adauga in cos este nelimitat. Ulterior veti fi contactat telefonic sau pe email de unul din angajatii nostri pentru a stabili toate detaliile legate de tranzactie. In orice moment puteti face click pe butonul "Cosul de cumparaturi" pentru a vizualiza produsele alese. Va rugam sa completati toate datele dumneavoastra de contact si adresa de livrare in sectiunea "Contul meu" pentru a usura procesarea comenzii. Comanda prin email Puteti efectua comenzi si trimitand un simplu mail la adresa vanzari@biosserv.ro . In mail trebuie sa specificati exact produsele dorite (modelul exact sau un link al produsului) precum si datele dumneavoastra de contact (nume, telefon, adresa exacta, modalitatea de livrare, modalitatea de plata ). Comanda telefonica Pentru a efectua o comanda telefonica sunati la unul din numerele de telefon de mai jos: · · 0723.00.86.94 Operatorul firmei noastre va nota comanda dumneavoastra precum si datele de contact. ATENTIE – prioritate in procesare vor avea comenzile plasate pe site. Nu exista o valoare minima a comenzii. Produsele comercializate de firma noastra se pot livra in toata tara, respectandu-se modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra. » Livrarea se face in felul urmator: Termen de livrare: 24-48 ore de la comanda ferma. Produsele comandate se achita prin OP, transfer bancar sau cash la livrare. La plata prin OP sau transfer bancar produsele comandate vor fi trimise imediat dupa ce banca confirma intrarea banilor in contul firmei noastre. Optiunea de plata cash la livrare obliga clientul sa plateasca rambursul banilor. Pentru orice colet trimis prin serviciul de curierat rapid cumparatorul achita contravaloarea transportului. Firma de curierat cu care lucram este NEMO, taxele percepute de acestia sunt urmatoarele: TARIFE SI SERVICII NEMO EXPRES COLETE | LOCO | ALTA LOCALITATE | Primele 10 Kg | Kg suplimentare | Primul Kg | Kg suplimentare | 10.00 lei | 0,70 lei / Kg | 12.00 lei | 0,70 lei / Kg | PLICURI | LOCO | ALTA LOCALITATE | 6,00 lei | 12,00 lei | LIVRARI / PRELUARI in afara localitatilor | 0,75 lei / Km | ASIGURARE EXPEDITIE (PLIC, COLET) | 1,00 % din valoarea declarata | RAMBURSURI (cash) | 8,00 lei + 1 % din suma rambursata | Tarifele nu includ TVA * NOTA Pentru colete la care cel putin o latura depaseste 50 cm, greutatea taxabila se determina astfel: - Calcul greutate volumetrica: lungime(cm) x latime(cm) x inaltime(cm) / 6000 ; - Se compara greutatea volumetrica cu cea fizica ; - Greutatea taxabila a unui colet este cea mai mare dintre greutatea fizica si greutatea volumetrica. Plata Plata se poate efectua: · In numerar la livrare (ramburs); · Ordin de plata sau alte mijloace de virament bancar; In cazul viramentelor bancare aveti nevoie de urmatoarele date: Nume firma – S.C. PISI_IT SERVICE
Cod Fiscal – RO 29592598 Cont lei – RO89 BTRL 0460 1202 B237 97XX Banca – TRANSILVANIA Nr. Reg. Com. – J40/843/2012 In cazul platilor prin virament bancar, livrarea marfii se va face imediat dupa ce clientul a facut dovada platii (OP cu stampila bancii pe fax). Alte informatii Produsele comercializate prin intermediul www.biosserv.ro sunt noi, doar daca nu au alte specificatii, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. Preturile afisate pe siteul nostru sunt actualizate zilnic in functie de cursul BNR. Garantia se solutioneaza la sediul nostru, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului. In momentul solicitarii garantiei trebuie sa prezentati produsul defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente si originalul certificatului de garantie. Pentru a va informa cat mai bine asupra conditiilor de garantie, va prezentam mai jos textul unui certificat de garantie pe care il vreti primi impreuna cu produsul in momentul achizitionarii: Termeni si conditii de acordare a garantiei 1. Termenul de garantie al produsului/produselor este cel specificat in factura fiscala si/sau certificatul de garantie. 2. Durata medie de utilizare a produsului/produselor in regim normal de exploatare este de 3 ani, daca se respecta conditiile tehnice de functionare specificate in documentatie si prevederile privind instructiunile de instalare, utilizare, manipulare, transport si intretinere. 3. Operatiunile de service necesare repunerii in functiune a produselor defecte se executa la punctul de lucru al societatii din Ion Manolescu nr.2. Exceptie fac situatiile in care exista ale conditii de acordare a service-ului stabilite prin contract. 4. Termenul de garantie incepe sa curga de la data dobandirii produsului. Durata termenului de garantie se prelungeste cu durata de timp trecuta de la data inregistrarii reclamatiei consumatorului si pana la data repunerii produsului in functiune. BiosServ Computers, in calitate de furnizor si prestator de servicii are obligatia sa efectueze operatiunile de service asupra produsului aflat in perioada de garantie, in cel mult 10 zile de la data inregistrarii reclamatiei consumatorului. Daca din motive obiective (tranzitul produsului pe circuitul comercial de la producator la beneficiar, intreruperea activitatii in conditii de zile nelucratoare, sarbatori legale sau cazuri de forta majora) operatiunile de service depasesc termenul de 10 zile de la data inregistrarii reclamatiei, societatea furnizoare isi rezerva dreptul de a prelungi intervalul de timp pentru remedierea defectiunilor pana la maxim 10% din termenul de garantie a produsului. 5. Produsul care s-a defectat din cauze neimputabile consumatorului, va fi remediat sau inlocuit daca remedierea nu este posibila, in perioada cat acesta se afla in termenul de garantie, in intervalul de timp prevazut la articolul 4. In conditiile in care componenta constatata defecta nu este disponibila, aceasta se va inlocui cu alta similara din punct de vedere functional. Avand in vedere progresul tehnologic din domeniul tehnicii de calcul, este posibil ca in momentul solicitarii garantiei schimbarea produsului cu unul similar sa nu fie posibila. In aceasta situatie va fi inlocuit produsul defect cu un alt produs superior din punct de vedere tehnic, fiind necesara achitarea de catre client a unei diferente de pret dintre valoarea actualizatea a produsului vechi si valoarea de lista a produsului nou. Cumparatorul poate solicita contravaloarea actualizata a produsului daca produsul constatat a fi defect nu poate fi reparat sau inlocuit in intervalul de timp stipulat la articolul 4, sau in cazul unor defecte repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie), sau in cazul defectarii produsului deja inlocuit. Conditii de garantie 1. Vanzatorul este exonerat de obligatia privind garantia daca deficienta s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul. 2. Vanzatorul este exonerat de obligatia privind garantia pentru deficientele imputabile consumatorului. 3. Garantia se acorda numai clientilor PISI-IT SEVICE, in mod exclusiv subansamblelor si echipamentelor achizitionate de la subscrisa, societatea nefiind in nici un caz raspunzatoare in fata tertilor care vor fi achizitionat produsele comercializate de societate prin acestia. 4. BiosServ Computers nu raspunde de eventualele probleme de incompatibilitate intre sistemele sau subansamblele comercializate de ea si produsele achizitionate de la alte firme. De asemenea, societatea nu isi asuma nici o raspundere pentru subansamblele care sunt folosite pe sisteme ce nu corespund ca performante cu specificatiile producatorului respectiv. Recomandam o foarte buna informare a clientilor asupra echipamentelor si subansamblelor existente deja si a compatibilitatii cu produsele noi. 6. PISI-IT SEVICE nu isi asuma raspunderea privind pierderile de informatie soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni. Societatea nu garanteaza securitatea datelor pe nici un mediu de stocare, de orice natura ar fi el (magnetica, optica etc.) Garantia acordata pachetelor software se refera exclusiv la integritatea mediului de stocare si este de 30 de zile de la data achizitionarii produsului. Modificarile de configurare si utilizarea incorecta a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere. Utilizarea pachetelor software in afara scopurilor pentru care au fost pregatite nu implica responsabilitatea vanzatorului, dar poate implica responsabilitatea cumparatorului, in cazul in care nu sunt respectate prevederile legale in vigoare. Nu se considera ca facand obiectul garantiei driverele, setarile si configurarea unui sistem de calcul. ATENTIE: Este necesar a se face back-up pentru orice programe sau date importante cat mai des, pentru a se evita pierderea informatiilor considerate importante. 7. La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs achizitionat de la PISI-IT SEVICE va fi necesara prezentarea produsului in ambalajul original, cu TOATE accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manuale, cd-uri cu drivere, bonusuri. Deasemenea, produsul pentru care se solicita acordarea de garantie trebuie insotit OBLIGATORIU de urmatoarele acte: factura fiscala in original sau copie, certificatul de garantie in original si o mentionare scrisa a defectului reclamat. 8. Garantia nu se acorda produselor care nu au etichetele de identificare sau sigiliile de garantie intacte, atat ale producatorului, cat si ale furnizorului. 9. Garantia nu se acorda produselor sau componentelor care prezinta o functionare necorespunzatoare datorita: a. manipularii, transportului sau instalarii improprii; b. folosirii neconforme cu instructiunile de utilizare; c. reparatiilor, interventiilor sau instalarilor executate de persoane neautorizate; d. schimbari ale starii mecanice originale a produsului; e. pastrarii in conditii improprii sau patrunderii sustantelor lichide in interiorul produselor. 10. Nu se acorda garantie produselor care prezinta defecte mecanice sau electrice vadite (conectori sparti, contacte arse sau intrerupte, trasee taiate, zgariate sau modificate, HDD-uri cu plasticul crapat sau rupt in zona conectorilor, procesoare cu distantierii de cauciuc deteriorati, pastile de siliciu ciobite sau crapate, pini lipsa sau indoiti, spargeri ale CD-urilor in unitati CD-ROM/RW/DVD-ROM/RW etc. Produsele care prezinta componente electronice integrate de mica putere explodate nu vor beneficia de garantie. Pentru a se evita astfel de situatii se recomanda folosirea unor dispozitive cu functii de stabilizare a tensiunii gen UPS. 11. Nu se acorda garantie imprimantelor in care s-au folosit alte consumabile decat cele originale sau daca acestea au fost reincarcate. 12. Nu se considera defecte reclamatiile referitoare la monitoarele LCD ale caror deficiente reclamate se incadreaza in specificatiile si tolerantele admise conform standardului ISO 13406-2 clasa a II-a, adica mai putin de 3 pixeli sau 7 subpixeli defecti pe monitor. 13. Nu se acorda garantie produselor care s-au defectat datorita depasirii parametrilor in scopul maririi performantelor. Uzura normala mecanica a produselor nu face obiectul garantiei. Garantia nu acopera cazul cand apar daune rezultate din accidente, traznet, inundatie, foc sau alte fenomene naturale ce nu pot fi controlate de PISI-IT SEVICE. PISI-IT SEVICE nu este responsabila pentru defectele generate de o terta parte (furnizori de servicii de telefonie, internet, electricitate etc. 14. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect; costul manoperei este de 10 EUR/ora; Ne rezervam dreptul de a refuza colaborarea cu clientii care au in istoric comenzi refuzate sau care au un limbaj licentios. In cazul produselor cu valoare mare ne rezervam dreptul de a putea cere clientului un avans de 20%. In cazul in care clientul refuza in final produsul avansul nu ii mai poate fi returnat. |